Tuesday, November 24, 2009

DEPRESS!!

korang2 yang rasa dirinya alim, baik xpayah troskan baca..

xtaw nak tulis apa.. x boleh tdo and tringat sama dia.. TOLONG!!! ku masih pnya hati dan prasaan.. sdihnya..!xtaw dah nak cakap mcm mana..sdih sangat.. kau pkir aku sngaja nak ske ngn kau? katanya mau insaf..yup..btol la tu.. tapi kau yang layan aku.. sampai masa rpe2nya kau dah ada yang pnya..sape yang expect? aku pon tkejut.. tapi aku dah rapat ngan kau beb.. xsmpai hati klau xnak layan kau.. xtaw dah nak buat mcm mna.. ku terpikir, kau x prasan ke slama ni? bke la mata kau.. aku masih waras dan punya otak! ku sukakan kau mungkin.. sbb tu aku jadi mcm ni.. aku xbrani nak sebut nama kau.. aku klau boleh nak larikan dri dari kau tp xsanggop sbb kau slalu cntact sama aku..aku xtaw nak buat alasan apa nak lari dri kau beb..huaaahh..tahap serius dah ni.. (TTT.TTT)

p/s:ptotkah aku berterus terang sahaja kemudian tukar no phone atau mndiamkan dri smpai jd kan bnda ni bahan nangisku pada stiap waktu malam?sperti skarang? T_T hati aku sakit weh..

boleh x terjun bangunan tapi xnak mati cme nak cedera + hilang ingatan.. mlekan hidup baru.. xkenal sape2.. mcm reborn.. boleh kan? (ayat mcm org hampa tahap nak mati la kau wani!)

.................................

ku masih blom ada mood untuk berblog walking dan seangkatan dgnnya. masih banyak post2 kalian yang blom aku baca.. tgk la, mungkin tahun dpn? esok? xtaw la ble bru ku pulih dr 'sakit' ku ini..

wassalam~

9 comments:

Ziki Aki said...
This comment has been removed by the author.
wani said...

haha..lawak deh kamu atok..

wakakaka..atok umo bpew?

slamat yek tok.. >.<

+akufobia+ said...

hu.tu la.jangan mulakan.tunggu masanya nanti.

Putra Al-Maliki said...

rilek sis.. buangjan tekanan 2 jauh2.. ambil wuduk dan bace quran.. hilanglah tekanan tue.. doakan supaya si dia hilang dari ingatan.. =)

psst: Hi! Salam ziarah. Jom xchange link & sila komen entri blog saya di http://putraalmaliki.via.my/ . TQ.

Bejeus said...

Very nice blog!
And I expect you to visit my blogs.

technology said...

visiting today

technology said...

visiting today.....

Budak Malu818 said...

Salam..
tukar ajer no..
abes citer..
toksah layan sangat,perasaan tuh..
makan diri,wat sakit hati ajer..
buntu diri,xader orang dapat selesaikan..
haha..
nyebok je,kite ney..
huk2~..

ZihNuN FaTiN said...

akak yakin wani mesti tahu nak buat macam mana..

follow your heart on a right path..=)