Thursday, November 5, 2009

friends?




KAWAN?
sdeynya ble dipikirkan..
aq kecik hti ngn sorang kawan aq yang sorang ni..

aq xde bt pape pon + xinvolve pon dalam hal yang digemparkan..

aq juga tidak memihak pada sesiapa..
aq sayang smua kawan2 aq babe..
tp td,dia masok je ngn afiqah,dia panggil isma diana..
aq pon pandang la skali..
dia tros xjadi cakap ngn madi..
pastu ckgu Pn Nora ada nak cakap smthing..

masing2 senyap la..
pastu,ada lagi 5 min nak balik..
dia panggil ati lak..
dia kata.."Semua selamatkan?" ati anggok slow je.
smbil pandang aq pastu snyum..
nmpakkan dia cakap pasal aq terang lagi bersuluh??? sape la xkcik hati weh???
aq cool jap,pastu tros ddok balik kat tmpat aq..

aq ingat nak lepak ngn dak2 asrama
yang lain sbb dah lama xlepak ngn dorang..

aq rndu ngn dorang pew.. smpai masa budak tu bt mcm ni..
mengakibatkan aq akan pikir 100 kali sama ada nak
lepak2 ngn dorang lagi atau x..
kata kawan..sampai mse mcm ni..
aq xpnh la bocorkan rhsia orang..

pnh ke fatin?
pnah ke fary?
smua rahsia korang ad pada aq..
aq smpan elok2 taw x..
ske hati kau la..
aq kcik hti ngn perbuatan kau..
aq xtaw la kau prasan ke x..
dah la td ada spot cek..erm..malas nak ulas pasal tu..
sakit hati je..

mood: T.T + T_T + :(( + :(

No comments: