Friday, December 11, 2009


owh god..apabila sudah bosan, macam2 boleh jadi kan?aku sayang kau weh..wakakaka.. Fatin dan aku yang tiada keje..wahahaha..bosan?seperti biasa n as usual huh?memang xleh bla..ada sape2 nak ym ngn aku lagi x?wakaka..aku nak tukar nombor telepon ar kawan2 ku..aku nak mlekan hidup baru..xnak lagi contact ngn sesapa yang 'KEPARAT'..habis dah no. aku..smpai ke mana2 nth dah pergi..hmpir stiap hari no. bru kluar dr phone tu.. 'hye,boleh knl, u tgh buat apa ek?' kpala otak dorang arr..pikir aku apa?jual la lagi no aku,dapat taw sapa punya angkara, pecah muka kau aku kerjakan kau taw? memang nak mati awl la klau cari pasal ngn aku..tmpah tiket nak mati awal.. hahaha..memain je la..iman aku ada lagi.. >>.<< slamat..

out dlu huh..salam~

3 comments:

+akufobia+ said...

hoo.nombor kena jaja macam tu je.kesian seh.jom tabah.jangan layan sudah kalau rasa tak suka.layan akan buat kita semakin suka nak balasmembalas.

wani said...

huhu,,memang xbalas pon..kadang2 silent je phone tu.jahat la dorang..x cari pasal ngn sesape pon..time orang ok, nak cari pasal..nnti naik hantu baru taw..wahaha..memain je..hidup kne cool kan bang?..heh.. =.="

NICK IRFAN said...

ha! sy pun pnh gak no org kaco bleh dikatakan berpuluh no!! kdg2 2 kol tetiap ari! tnsion jgk la adoi... tp ade setengah sy layan sbb dh kol byk kali sgt tp ada setengah tak? sbb masak la kdt sy kang.... hehehe