Friday, January 15, 2010

congrtz guys..

memang ramai la kawan2 aku yang dapat asrama penuh..huhuhu..tahnaih yang amat taw korang..

Fariza@fary.kawan baik aku ever n ever n ever n ever forever..dapat skolah Selendar kat Melaka..
Fatin Nabillah,Ikin,Aishah,Malin,Biela, n Najaa dapat Skolah Sains Muar (SAMURA)..smua orang nak msok skolah tu taw korang..syukur cepat!hahaha..gler top skolah tu kau taw..ayyiioo..
Isma Diana dapat Sains Johor..

sape agi aku xsebut?nth la..tu je yang aku taw ..

bagi yang xdapat..termasuklah AKU!..huahahaa..aku dapat?kiamat dunia weh! 6A je la Wani..mimpi nak msok skolah asrama penuh..makila, jom klau aku xdapat mana2, tinggal kita 2 org je la weh..jom blajar btol2 n tunaikan janji kita td..jadi PENGAWAS FOR NEXT YEAR DI TIGS.. XDD hahaha..alahai..apa kurangnya skolah TIGS tu.. SEKOLAH KAWALAN gak yang penting..ada nama kat Johor ni..bukan xde..dapat no.6 tu kat johor..alamak..yeke?xsilap aku la ea..hahaha..for Fatin Syahirah...aku cuma nak cakap.klau ada rezeki, benda tu xkan kemana2 k..maybe masa form 1 kau pnah DECLINE SBP..sbb tu nama kau x naik kat panggilan untuk ke form 4 ni k..xpe2..MRSM n TEKNIK ada taw..jangn lupa dua tu.. KOMPEM KAU DAPAT! AKU JAMIN! look, kau pandai gler k.. IMPOSSIBLE nama kau xtersangkot kat MRSM/TEKNIK..pikir2kan la k..

conclusion:TAHNIAH buat yang DAPAT TAWARAN..yang xdapat, S.A.B.A.R je k..ada second take la weh..ayyyiioo....aku memang xde harapan da..hahaha.. T.T

5 comments:

~amalina~ said...

xpe adk...jgn gv up k..
rezki ada kat mne2..rsenyer,ada hikmah stay kat skolah lame..
based on my experience laaa...;p

Fiq said...

sama r. tahniah pada yg dapat, takziah pd yg tidak. yg pasti, dunia belum berakhir. smile=)

+akufobia+ said...

rezeki belum tiba.keke.takpe.jom dhuha banyakbanyak.

wani said...

hoho!!thnx la u alls..wakaka..ayat gedik terlampau dah kuar..malas da nak pkir..

~PakKaramu~ said...

Pak Karamu melawat anda