Thursday, March 11, 2010

congratulations!~

sekolah kebanggaan ku!!!yaeh! TEMENGGONG IBRAHIM GIRLS SCHOOL. calon yang dapat straight A's seramai 29 orang.kalau x silap la k..sungguh membanggakan pihak sekolah. ada dua orang murid, yang dapat straight A1.gila ar!!! aku jd mcm tu?HAHA.macam klakar la pulak kan..ok, that's it.
huaaahh..aku belom lagi reply msg dia la..dapat taw je tros call kawan then post blog..haha..bangga ni weh! SEKOLAH DATO' ABDUL RAZAK, SEREMBAN. calon yang dapat straight A's dalam SPM seramai 57 orang..klau x silap. malas nak tgk balik msg amir. XD yang penting bangga gila la.. MAMPOS aku la.sure la dia pon boleh archive target dia nak dapat 10A? 10 A+?haha..mati ala aku..yang penting, insyaAllah dapat punya la..AMIN~ GUD LUCK WEH SPM tahun ni.~ kalau dapat 10A+ aku bagi apa je la yang kau nak.(hello?yang masok akal la k)

No comments: