Monday, March 22, 2010

THE END

Apaper je la.wey.ak rasa better kte stop cntct each other .ko g crik masa.pkey psl diri ko.apa kau nak.apa kau rasa.n try change apa yang terbaik.btulkan ape yang salah.i'm giving u tyme .pkey la dalam-dalam.
21/3/2010 10:53:19 pm


tu la mcm last msg yang dia akan bagi dkt aku.n aku sememangnya tidak akan contact dia lagi.langsong.hari ni aku dekat sekolah cuba menahan dan telan je la apa2 yang patot..sakit wok.gila sakit!who cares?no body will care 'bout me.kan?no more 'g'nyte wani' 'wey.ko ok x ni?' manusia yang membebelkan aku.manusia yang merapu2 dgn aku.cakap merepek.yang ntahhapehape.no more of him.no more..kat skolah aku try act seperti biasa dan aku berjaya tapi dalam hati sebenarnya, Tuhan je yang taw btapa 'menderitanya' aku..ada nampak ke?well, aku seorang yang pandai berlakon.aku tak nak balik rumah!tapi aku terlalu lapar dan mengntok.mlm td aku xtdo sebab homework.dgn..menangis sbb apa yang dah jadi.sungguh la..hati tersangatlah sakit.sepanjang aku dgn dia ni kawan, ayat dia ni la buat aku 'PALING' sakit.sangat sakit.

speration are the wounds that we can heal but memories are the pleasure that no one can steal.in MY heart.always.

p/s:kalau la kawan2 aku baca menda alah ni, harap sgt jgn cakap bnda ni kat skolah sbb akan mengakibatkan air mata jatuh dgn sndiri dan hilang mood untuk satu hari di sekolah.so, do not spoil my mood at school.please.im beg at u.ni blog aku woh.rasa mcm kalau x suka sila la bla dr sini.aku x pksa pon korang baca.actually, bnda ni aku juz nak buat kenangn je.apa yang pernah aku lalui.hari2 aku.dgn kawan, family, kawan rapat.. =(( aku cuma x paham dia semakin lain kot sekarang?mcm tu la..aku tersangatlah bencikan dia! 'say it wani,i dont hate u' im so sorry mir i've to say that 'i really HATE u damn much!' (rasa mcm nk jd playgurl balik! XD kita balas dendam.tapi x baik je kan?huhu..akan dipikirkan. =.=) well,lagu ni mmg xleh bla.td su dgn yg lain nyanyi dowh.mlm td mmg aku da layan lagu ni awal2..

No comments: