Thursday, March 18, 2010

hailorh

boring habis la woi!dan apabila prasaan itu menyapa,mula la terasa mcm 'I JUZ WANT MY LIFE BACK!' pulangkan balik boleh x?HAHA.buang tebiat doe aku mlm ni.skarang jam pukul 12.10 mlm 18.3.2010.rasanya da cukup 5 bulan sharp aku kenal dgn insan yang bernama Amiruddin bin Ramdan tu kan.then, mula dr situ la kot aku macam da x pandang laki2 lain.(bapak ar!gila jiwang.cikai punya ayat la Wani weh!!)entah la.padahal, aku xpenah kenal dia pon..mcm x caya kan?tp tu la hakikat kot..emm..hri tu, faris, ada ajak aku couple balik dgn dia.wakaka..mcm x caya la pulak kn.tp i'm so sorry babe..aku xleh nak trima coz aku xnak ada kaitan dgn bnda2 ni smua..blood messy!memberatkan otak dgn bnda2 yang bukan2..huaaahh..tp bohong seyh kalau aku x rasa bosan.gila dulu kompol dosa dgn menjadi seorang playgurl..skarang SINGLE.sape je yang caya?sedih wok..serius punya, sedih gila.x nafi jugak la sramai 6 org yang aku pnh main2 dgn relationship ni, aku paling senang dengan yang ke-4..

well, nama dia Safuan.HAHA.memang xleh bla la woi!atok dia ada resort kat kukup.anak org senang la kan.then, kenal dari ajim, cousin aku.anak mok de.dri dia aku mula dgr IKIM.FM.dr dia aku kenal diri aku sendiri, dari wan jugak, aku mula buat bnda2 sunat.qiyam, kalau ptg, ada masa,hw pon da siap, aku akan spend masa bce Quran lepas asar.dapat satu page pon mcm heaven la kan mse mula2 tu..dia ni jenis stok manusia yang ulang alik surau, masjid, sbb dia ni skolah Maahad..hoh?dak Maahad pon main couple2 ke wan?haha..mula2 curious la gak kan..tp aku malas la pulak nk tnye.dia dok hostel.so nya, mcm susah sikit nak contact.actually, bukan susah sikit,susah banyak.. =.= dalam dua bulan couple, dia da lain mcm..masa ni mula la pikir bukan2 kan..dia da mcm xnak layan, kalau slalu, dia rply msg laju je, mse tu, dua tiga jam baru dia rply..kesian kan?sabar lagi..dah sminggu dia buat hal.sape boleh tahan..tapi, aku ni 'cool' gila sejak dengan dia.so nya, aku sabar lagi...masa tu, fary je la tmpat aku ngadu..semua dgn fary..semua dgn fatin nabillah~

dua minggu lepas tu dapat msg dari dia..

dia:wani,wan rasakan, awak da ok taw..
aku:ok?maksud awak?
dia:ok la, awak da kenal sape diri awak, awk da brubah kan?saya ada nak cakap sesuatu ni dgn awk..
aku:huh?apa dia?
dia:sebenarnya, saya ad relationship dgn awak, saya nak ubah awak,.sungguh..mcm xde pape feeling slain nak ubah awak ke arah yang lebih baik..kan slama ni awak asyik mainkan laki je kan..playgurl sungguh..masa dgn saya, saya taw yang awak mmg x ad hubungn dgn laki2 lain kan?

masa aku dapat msg dia, aku da mcm manusia yang hilang arah dowh!mcm nak jerit je..masa ni malam, tgh malam..dlm pkol 1 lebih ada kot..knapa ek dia buat aku mcm ni?aku rasa la, ramai2 pkwe aku, dia la sungguh mcm malaikat kot?he cares 'bout me wherethr aku da solat ke belom, hari ni ngaji bpe mke surat?ok x skolah? mlm td bgn qiyam x?bla3..the rest is history...

aku:what?awak memainkan wan?awak x serius kan?
dia:saya betol2 wani..im not kidding at all..
aku:huh?ok2,.padan la semenjak dua mnjak ni awk mcm da lain kan?
dia:saya nak awk lupakan saya.sbb tu saya da jarang msg dgn awak.saya sengaja buat mcm tu.supaya awak lupakan saya.tp saya xsangka sungguh yang awk nak jugak tunggu saya?
aku:i am.wani mmg xkan lupakan awak la wan.bcoz you've change my life.in a better way.sungguh.saya still xcaya knapa awak msti buat saya mcm ni.
dia:wani, kte ad relationship ni, awak dengar kata semua apa yang saya cakap kan?sbb tu saya bjaya ubah awak..

the rest is history..sungguh la.skarang, aku rindu gila dgn bnda2 tu semua..memang aku xsangka la mamat tu akan buat aku mcm ni kan..dia act aku mcm lebih dr semuanya..huu~sedih gila ble ingt balik pkara ni..dan skarang, aku da xde nombor dia..aku da delete smua nombor budak laki..

THE END

p/s:aku harap mcm biar yang ramai yg x baca post ni..saja je nk crita.satu mengisi masa lapang, dua, ex yang paling aku sayang..untill now?huhu..tu aku x taw la..aku rindukan dia mungkin..rindu dgn 'ceramah2' dia..rindu dgn 'bebelan' dia tentang hukum hakam..

2 comments:

+akufobia+ said...

berubah.cing.

wani said...

baca jugak?apa la..malu woh!~ huhu..kesian kan? =.=