Sunday, March 7, 2010

miss u damn much babe~

sesungguhnya apabila keseorangn, sure rasa boring dan adik bradik dgnnya kan?apa la nak buat kan?xtaw da nak ckp mcm mana.. huhu..sorry to say, aku sudah tidak mmpercayai laki. (xkawin la aku mcm ni bila besar.xpe, aku rasa, perempuan akan datang boleh je hidup tanpa laki asalkan berduit..pendapat aku la mcm tu.bagi pemikiran seorang yang berumur 16 tahun)haha..merepek di malam hari la wani oi!!
............................................

xnafi la.orang yang berumur 17 tahun (akan menduduki SPM) dan mempunyai komitmen yg tinggi terhadap sekolah (pengawas sekolah dan memegang jawatan penting) sudah pasti tiada masa untuk meluangkan masa dengan melakukan aktiviti yang remeh temeh..kan?dan sudah tentu akan tengok buku je.it's look like no life la..no wonder.yang aku nak crita adalah aku rindukan manusia ni la.huh.ok, aku mmg xde pape ikatan slain kawan je dgn dia kan.kawan rapat maybe? tp masalahnya, dia dah lain la.emm..lama gila crush dgn dia ni.around 4 months?lebih kurang la.mula2 rasa mcm biasa je kan, tp lama2 boleh terminat la pulak dgn si dia ni..SUMPAH! aku x sngaja. AKU TIDAK SENGAJA NAK SUKA DENGAN DIA OK! memang sakit taw.sakit sangat.mcm da x nampak lain kcuali dia.huh?gila pew?tp tu la kot hakikatnya. ok la, aku pon xde la kcau dia sgt tahun ni.haha..yang peliknya, aku rasa ramai lagi pmpuan yang suka kat dia.maybe dia good looking kot.baik hati dan pandai menjaga hati kawan2 dia.dan juga teramatlah pandai.heh..pakej la tu kan.mana la org x minat kat dia.atau aku dah TERSALAH crush dgn orang?haha..dungu la wani weh!pikir ntah pape je k..positive please!emm..lagi, aku RINDU LIFE AKU YANG DULU..rindu sangat..aku rindukan Fary jugak, Malin pon, Najaa pon n Fatin Nabillah pon..semua kawan2 aku yang dulu..bila nak gather balik?huhuuuu~
.....................................

aku sudah terlalu laha bosan. tolong la..x taw da nak buat apa.hidup ku kosong kot rasaya.bila nak rasa happy life? (act, aku pon xtaw apa yg aku nak.heh.)
.................................
p/s:

1. Tq to all my followers k..
2. Aku xtaw nak apa tp klau dapat msg dr kau rasa mcm heaven dunia kot?
3. Hidup ku memang bosan x mcm orang lain. NO LIFE.
4. TOLONG!!!~ kronik punya
5. Bukan Cik Ling punya keje la pasal Bio tu..baru lepas tnya dia td.
6. Mood : T.T
7. Mood : =.=
8. Nangis sebab sedih sambil taip post ni

wassalam~

No comments: