Thursday, April 15, 2010

bla la weh.

huh?!balik sekolah jumpa dapor, (makan)
naik atas,jumpa katil.
apa lagi bhai?!(tido la!)
*pengsan sebab exam da habis
rasa malas sungguh nak pergi sekolah la esok =.=
baru online. =.=
mmg x blog walking lagi.satu blog pon x jengah
baik kawan real or x real (alam siber)
rasa nak sambong crita post bawah.

kot ya pon kita kenal dari tenet,kau la kawan tenet aku paling bez (pempuan) for boys (arque je.sampai bila2 xkan ada pengganti okeyh!)buat hal lagi dengan gua bhai.sungguh la.penat dowh ada kawan mcm kau.kalau kau baca la post ni, xpayah contact aku lagi, aku mmg x kan layan okeyh! STOP MOCKING ME AND LEBIH KAN DIA JE BOLEH? aku ada kawan baru pon diam2 je.DEY!BARU KAWAN KAU DA KHINAT!, DAH KUTUK MCM2.aku x taw mcm mana pakwe kau boleh 'TAHAN' dengan perangai kau tuh! sedih la macam tuh weh.aku manusia, kau pon manusia.bukan samasama malaikat yang x de buat dosa ok.tapi kau da melampau k.kesabaran aku ada limit.x semua benda boleh lepaskan kat semua orang. GIVE MY SYAZWAN BACK! wan.. =( dalam dunia, xde sape boleh percaya!