Wednesday, April 14, 2010

dia curi kawan itew la awak. =(

huaaahh.penat.
otak aku da mcm x boleh nak
masok kalau baca bio.
memang buat aku sakit kepala!
td semua paper semua susah.
sbb aku x stdy?!
hoh!aku stdy okeyh.
tp x sungguh2. >.<
penat. =.=

rasa mcm da lama x on9 kot?heh.baru 2 hari kot.exam la.stdy2 XD
ok2.balik pada tajok atas..

ite da lama kot kawan dengan minah.lama sangat.tapi kan, semenjak dua menjak ni, minah mcm da lupa yang ite ada kat sini.ada kat sebelah dia.sebab, minah dah ada tawan (kawan) baru.tawan dia tu lagi baik kot dari ite sbb tu dia mcm da x nak layan ite.ite sedih cangat taw awak.ite asa mcm nak nanis (nangis) tapi kan awak, sebelum ni, ite nan minah baik sangat.awak, ite rasa air mata ite da ngalir sbb post bnda ni.hati ite sakit cangat. =(( kalau pon minah da ada tawan baru, janganla lupa ite.ite sedih cangat dengan tindakan minah. =.=

watak di atas xde kene mengena dengan hidup atau mati.saje je post.! tapi real story ok. =(

2 comments:

cengkerangcipot said...

huu..
sbr byk2 k..

wani said...

tgh sabar la ni ok.rasa penat.x suka minggu priksa. =.="

pasal 'kawan' tu?penat nak pkir.kalau dia kenal erti sahabat, dia xkan buat mcm tu kan?! pigi la.