Saturday, April 3, 2010

DIE!

HAHA!mati hidup balik aku taw. =.=

aku slalu la kan tgk kat trafik line tu, ada orang yang datang dari Seremban.then tros view post aku yang 'Naik Sekolah' tu.kat situ ada pic kawan aku.huhu..

aku xtaw la nak syak sesape kan.tp, kalau korang sendiri tgk pon, sure ada.dalam sminggu tu, ada la dalam 4 kali?aku nak buat2 x prasan la kan kalau boleh.dia datang dari Google.bukan dari shoutmix or whatever.

heh.aku slalu on blogger ni.sbb aku sayang blog aku.wakaka..

HELLO SILENT READER.TQ SEBAB DATANG BLOG AKU!
kalau da datang tu, tolong la drop by
pape kat shoutmix aku x pon comment.

act, aku cuak gila ni sbb tu sampai post ni.

2 comments:

+akufobia+ said...

cuak kerana?

wani said...

sbb org tu tros view kat post 'naik sekolah' kat situ ada pix kawan. =.=

hoho..da ok2 da.xde la cuak sgt kot skarang ni. =)