Tuesday, April 20, 2010

hari yang teruk?

hari ni dapat paper chemist.huhu.penat kot blajar sampai tdo hanya beberapa jam?
tp syukur la sangat A- 79%.wakaka.
soalan susah kot.ada yang failed.

DENGAR NI KAWANKAWAN!!!
SEJARAH AKU 40%!
cukupcukup makan untuk TIDAK FAILED!
wahahaha.aku memang tidak suka sejarah la..nak buat mcm mana. =.="

untuk kepada sesiapa yang terasa.
DEY!pakwe kau tu hanya la sekadar pakwe.
bukan la LAKI kau!
belom kawin lagi dey!
xde pape ikatan perkahwinan lagi kau dengan dia.
kawankawan yang aku sayang,
jangan la buat pakwe korang tu mcm laki kau ok.
tu je yang aku mintak.
jangan la mintak yang bukanbukan dengan dia ok?!
aku paham la kot,kalau pmpuan ni merajuk,
x nak tegur, maksudnya nak mintak dipujuk,
nak mintak perhatian.kan?
wahaha..aku pon penat buat ok. DULU .
okok.cukup.tu crita selingan je. XD


huaaaahh!!!
okok.yang last..
HAPPY BIRHDAY TO ISMA SYAKILA BINTI MAZLAN!
kawan aku selama 4 tahun.mula rapat dr form 1 kot.
ok.aku mintak maaf gila2 dengan kau
sebab buat kau marah tadi pagi ook.
tanpa sengaja sebab mulut aku lepas sangat.!
aku upload pic kau.harap kau x marah. XD

2 comments:

mysara said...

haha...akak pun tak minat sejarah...sejak azali g...
nasib bek dah lepas..:p

wani said...

wahaha..sama dengan!kurang minat. =.="