Sunday, April 4, 2010

KEPADA SEMUA RAKAN2 BLOGGER AKU.I NEED YOUR HELP. T_T

kenapa ek jadi mcm ni?bila nak rasa bebas?aku rasa benda ni mcm dah cukup menyesakkan kepala aku.!

knapa still rasa marah bila dgr nama perempuan tu dri mulut dia?c'mon la wani.juz enough k.

they are in a relationship.

pahamkan ayat tu boleh x?plez!otak kerjasama la dgn hati.knapa otak cakap dia juz as bez+close fren.tp hati cakap lain?lebih dari kawan?

'let me know your heart even i can't have it wani'

juz,knapa benda ni x leh nak lupakan?knapa hati tidak mmberikan komitmen yang sungguh tinggi dengan otak?tolong!!!!dengar kata otak la hati.dia kawan kan?nope....aku nak dia.wahaha..sure aku putus fius.help me.pkara ni sungguh sakitkan aku.

!*PLEASE*!
TT.TT i really need help!sedarkan aku.tolong!

p/s:aku hargai sape yang tolong aku.and...aku x akan lupakn jasa dia.sungguh.ayat yang ada ustaz tu penah bagi aku pon x jalan.banyaknya setan!!!syuh9!bla la kau!pergi jauh2 dari aku!

6 comments:

cik D said...

heeeee...xpe2...
nasib kte same je..tp
lme2 ley ah 2 lupakan dye..
dun wori..

+akufobia+ said...

haha.jom tidur.best kot.

wani said...

: cik D : huhu..harapnya mcm tu la kan.. =.=

wani said...

: +akufobia+ : jom.~lalala.apa la.orang suruh tolong. =.= kronik ni.
=(

aMm said...

haha..
tu la maknenye kita still sayang kat dia..

wani said...

memang la orang sayang kat dia.tapi sungguh.xtaw la as apa. =(