Friday, April 16, 2010

sappy sappy ini bukan cara aku ok!

HAHA.yeke?tolong la weh.aku ada masalah la skarang ni. =.=
Tadi Fary call!!!!lama kot.lama la gak. 8 min.mahal woh nak call aku.aku appreciate ok.sangat hargai.sangat.!rindu dia gilagila separoh mati sampai mati hidup balik pastu mati balik.! (aku da x paham apa aku taip) gila la weh.pastu masok bilik, tgk ada 3 msg masok, Yana rupanya.aku tros call dia. 30 min gayot.mcm2 crita.kureng punya kawan.habiskan kredit aku!xpe xpe.aku ikhlas nak call kau.mmg aku rindu kat kau gak okeyh.

KORANG!AKU RINDU KORANG SPAROH MATI!
FARY TQ BACA BLOG AKU.

at least kau taw life aku mcm mana.aku mmg mcm da xde sesape da. =.=

T_T

sedih gila la weh.gila punya.aku nak kau.aku nak crita mcm2 dengan kau Fary.ada satu benda yang aku pendam dalam hati.aku x leh publish dalam blog sebab aku taw ada stalker.aku taw ada silent reader.SUNGGUH!aku xtaw nak story kat sape.aku da kurang pcaya dengan orang.langsung.sorang pon x.

I NEED SOMEONE.tapi xtaw sape.
yang taw crita ni Apiz.sedara aku.tu pon bayang2.x full.

aku tengah sakit weh.TERLALU sakit.sangat sakit.

help me. T___T
masa ni tringat doe pasal KALAU la ada pakwe.....
mesti dia kurangkan tekanan aku.
tapi laki buat aku messy!!
tringt kat Shahrir, Saiful, Quyyum, Safuan, Haikal, Faris....
act, dorang baik.tapi 'nakal' sangat.
sbb tu aku ada relationship memain dgn dorang.


SORRY GILA SEBAB MAINKAN PERASAAN KORANG.


p/s:aku da ok dengan ayah aku. >>.<<

No comments: