Sunday, April 18, 2010

what the?!

hari ni tusyen..
tusyen yang mana aku sayang gila dengan
cikgunya sebab dia baik dengan aku.
pastu ada sorang budak baru masok.
dan itu kawan aku.
tapi xde la rapat sangat kan.
yang aku mcm marah sangat dengan diri sendiri,
SOALAN tu punya la senang tp aku boleh x dapat jawab.
tp kawan aku yang baru masok tu jawab senang je!!!
marah gila!
asal la akan?!

Explain why the boat moves away from the jetty when the man jumps.
Total momentum after jumping = zero.
The jumping can create backwards and forwards momentum

dua tu je jawapannya!ok!huaaaaahh..
punya senang la jawapan tu.
=(
wakaka.lepas ni budak tu jadi anak kesayangn cikgu tu la.

5 comments:

mysara said...

ntah2 nerves tgk bdk tu kot smpai xleh nk jwb...
hahahaha...:DDD

wani said...

x de la kak.

wani lepak je.then x alih2 budak tu jawab.mcm bangga gila la kan.

soalan tu punya senang la!

tp x leh jawab.mcm frust gila babeng. =((

me suya said...

xpew sis..xjd kesygan cikgu xbermakna u xkn berjaya.. step ur life as usual hokew.. beat her..

me suya said...

xpew sis..xjd kesygan cikgu xbermakna u xkn berjaya.. step ur life as usual hokew.. beat her..

wani said...

tq akak!!

yeah!!hwaiting! XD