Sunday, April 4, 2010

yoppie~

yeah.skarang jam pukul 1.05 min pagi.pada hari ahad. (sabtu mlm ahad) n now aku da xtaw nak buat apa sebab aku x boleh tdo.n aku tgh layan lagu yank-Wali Band.huh!!! MASYUK!haha.suka la dgn lagu tu bhai.

emm..aku tringt la kan kat kawan aku yang sorang ni.sesungguhnya, aku memang seorang yang keras kepala, keras hati, keras semua la kot?ego aku?hoho!xde la tinggi mana pon kot.juz, aku akan beramah dgn bila aku rasa aku boleh 'masuk' dgn dia.paham sendiri la k.

ada satu hari ni, aku cakap lakot kat dia yang aku ni ______ dgn dia kan.then, dia cakap dia anggap aku juz adik.wakaka..aku x suka sbb aku ni anak first la woi.mana la ada nak ber'abang' ber'akak' adhoi.sungguh la.bila pikir balik, memang la xmasyuk dan sungguhla klakar k.apa ni?hahaha..aku anggap dia kawan je la kan.well, apabila kpala x berfungsi dgn elok, maka, segalanya jd gila.wahaha..bila aku cakap A, A la jawapannya dan x akan berubah. XD

maka?

absolutely YES sir! MY MIDDLE NAME IS 'DEGIL'.

Aku rasa mcm nak usha + buzz satu blog ni.sungguh bila aku sedih, words dia la yang buat aku ketawa balik. XD 'sayang empunya blog tu' >.<

2 comments:

+akufobia+ said...

blog mana?jom sayang.ha.ha.

wani said...

jom.haha.

apa la.malu je. >.<