Tuesday, May 4, 2010

aku sayang gila blog ini

xtaw pahal,yang penting aku sayang gila kot blog ni.da tukar banyak kali.yang ni paling aku sayang. =.=" ada makne ke?teeeeeettt!!!!sensert.wahaha.banyak kenangan la dalam blog ni.ni la tempat aku bila sedih, ni la tempat aku bila suka, happy.ni la tempat aku bila depress.ni la tempat aku bila semua yang aku x puas hati.ini lah dia tempat aku.kawan aku paling baik.kawan aku yang x kan judge aku bila aku crita dgn dia.n pada masa yang sama, dia x bg respon.hehe.ini la dia.my blog....

ok.aku tgk, makin ramai follower and aku berterima kasih sangat sangat sebab sudi follow blog yang x seberapa nak cantik ni. =.= huhu.

...........................................................

ni crita peribadi la kot.sapa nak baca, baca la.tp aku nasihat, x payah komen.aku x nak tgk pape komen pon dalam post yang ni.dua malam yang lepas, aku menghabiskan masa dengan handphone.sebab ada satu kawan ni, aku baru dapat.mulamula tu pikir memang x nak layan. masa aku call dia untuk first time sebab dia misscall aku.ok.aku sememangnya kurang gemar dan sangat benci apabila main2 kalau nak call.then, masa tu,aku tengking2 dia.huhu.tp dia lepak je.suara cool+innocent gila.dalam hati.. 'alamak mamat ni.punya la baik.aku tengking2 dia, dia buat lepak je.aku yang panas dibuatnya' ada satu part tu dia pon cakap.

dia: nak kenal boleh?
aku: aku x layan laki la.!
dia: sombong seyh.
aku: pape je la.k la, aku tgh xde mood.sorry doe kasar dengan kau.ada pape, msg je la.
dia: boleh kenal la ni?
aku: emmm..
dia: ok!

malam tu..sampai pukul 2 pagi kot.huhu.ok.memang lampau batas ok.aku pon da kenal2 dengan dia ni.form 5.sekolah teknik melaka.ex high school bp.huaaaahh..kecik je dunia.aku buzz dia ni kat fb.ok, x nafi.muka memang cute gila ok.lagi ok dari amir.huhu..sorry mir.dia klakar habis la.buat aku happy dan buat aku tidak memikirkan masalah yang menggunung tu.dan yang paling penting sekali dan paling penting dan penting yang dia sudah ada girlfren!ok.aku memang rasa terkilan la gak ok.tapi lepak gak.huhu.nama dia Redzal Amri.heh.

The End

No comments: