Sunday, May 16, 2010

selamat hari guru!

first of all, nak ucap selamat hari guru kepada bapaku yang tercinta ENCIK MOHAMAD NIZAM BIN MAHBOB.amik kau.nama full,.haha.pastu, makcik dan pakcik aku. ENCIK MUADZAM DAN PUAN MUNIZA. cik ling!ajar Wani BIO okeyh!haha

then, guru guru yang banyak mengajar ku . dari sekolah rendah, sampai lah ke sekolah menengah ok.

p/s: sepanjang aku sekolah dekat TIGS, sorang cikgu pon aku TIDAK pernah bagi hadiah.sebab,..... aku punya alasan yang tersendiri,.ok?

owh yes! ENCIK MOHSIN! saya sayang cikgu sangat sangat ok.walaupon cikgu bukan cikgu sekolah saya,. weeee~ ^^


6 comments:

fatin hanani said...

slmat hari guru jugak hihihi
:D

+akufobia+ said...

nanti da banyakbanyak duit baru kasi hadiah.nahh.

wani said...

fatin hanani

wahaha..saya belom jadi cikgu la akak.baru la form 4. =)

wani said...

+akufobia+

dah ada duit pon xnak bagi.wani xbagi hadiah bukan sebab xde duit..nahhhh.!

HAHA

SuriaSyafiqahMohdDin said...

aku pon lgsung tk bagi seh tahun ni, isk2 sadis

wani said...

sama dengan la.