Wednesday, May 12, 2010

wakakakakakakakakakakaka!!!!!

ok.hari ni perkara yang amat MEMALUKAN
yang pernah wa buat k.
sangat MEMALUKAN seumur hidup.
xde la.
kalau wa jadi orang yang pertama or yang ketiga ok la kot.
masalahnya ni orang yang ketiga.
masa duduk tu wa ok la kan.
ble time wa, wa rasa gugup gila ok!
wakakakaka.
maka?!
timbullah segala kecelaruan di dalam otak
dan tidak boleh mengeluarkan kata kata yang
bernas yang sudah ada di dalam otak ini.
wa da x sanggup lagi nak berdepan
dengan kawan kawan wa pada hari esok.!
wakakaka.
ENOUGH!
wa xnak ingat lagi da.
wa nak lupakan apa yang berlaku.
yang sungguh memalukan wa ok.
sumpah!kalau wa jadi lagi, wa xnak orang yang ketiga.
susah nak mati lu taw?!
xde la.betol la kot.
kalau yang kedua or yang first tu senang sikit.
lu cakap je la ikot teks yang lu da prepare.
wakakaka.
kalau la kalah ok sure disebabkan wa.
sebab wa banyak gila benti tadi sebab wa gugup.
XDDD








*memang xleh bla.!!!!!

4 comments:

mysara said...

la...xpe...pngalaman kn....

+akufobia+ said...

sayasayasaya.(angkat tangan nak jadi orang 1st.)

wani said...

mysara

pengalaman yang sungguh memalukan.haha..ni debate la kak.

wani said...

+akufobia+

nak jadi orang first jugak.senang!haha.jadi ketiga mcm orang gila ok.