Thursday, May 13, 2010

YEAH!

ok ok. harap bertenang ye semua.
hari ni aku ganti bapak aku tusyen dia.
wahaha.dorang buat aku ketawa ok.
Waine! I LOVE U LA HANDSOME BOY!
hahaha.da la cute, klakar pulak tu.
ok.hari yang happy.
knape budak budak tahun ni lagi 'baik' nak banding last year?!
xnafi la.nakal habis ok dorang tu semua.
huaaaaahhh..nanti besar aku memang nak jadi seorang pensyarah.
tapi sure jadi cikgu dulu kan?!
cute la dorang.
aku pon xde la kot masalah nak layan kerenah budak budak.
happy lagi adalah.
untuk tahun ni, aku da jaga dorang ada la dalam 5 kali?
emm..




ayah, wani penat gila ok.
tadi balik lambat.
balik balik, jaga kelas on behalf ayah.
wani nak upah....
heh


6 comments:

puan sri nurhanis said...

wah..sonok2..jadik ckgu tusen..hehe

mysara said...

xpe2...praktis before jd ckg o lecturer nanti...:p

wani said...

puan sri nurhanis

wahhhh..haha.cari duit disamping mengisi dan meluangkan masa dengan 'adik adik' heh.

saya baru form 4 la. =)

wani said...

mysara

haha.tq la akak! XD

+akufobia+ said...

penat.zzz.

wani said...

haha. *zzzzz..

upah tetap dapat ok.jangan risau!

XD