Sunday, June 6, 2010

adeh!

*sape baca post ni, wajib la dengar lagu the end of this post. =)

sakitnya. (inside and out)

what the hal?! (wakakaka.aku pinjam ayat kau Faizal!) Ok ok. Nak crita ni. Aku da x taw da apa yang da jadi selama ni. Well, of coz. Manusia berubah setiap masa. Tidak dapat disangkal lagi bahawa aku pon mengalami satu peralihan antara ____ ke ____ . Nemun, aku tidak melupakan mereka mereka yang pernah menjadi salah satu dalam hidup aku. Cakap terus terang la, aku sayang dorang lebih dari pakwe aku, ex-ex aku, dan mereka selepas keluarga dan kadang-kadang mereka lebih mengetahui sesuatu perkara tu dahulu sebelum keluarga aku. Tapi kan weh, sekarang aku rasakan yang mereka sudah berubah (atau aku yang da berubah doe? Cermin diri sendiri dulu baru cakap pasal orang lain okeyh!) Seolah-olah aku tidak pernah mengenali mereka di sebabkan cara mereka bertindak, cara mereka bercakap, cara mereka melayan aku. (apa aku merepek ni doe?! wakaka) okok, aku da memang da x taw apa da jadi, yang penting, sekarang masing-masing membawa haluan masing-masing. Nak cakap, aku sentiasa mendoakan kejayaan korang dan.. aku x pernah sekali lupakan korang. Serius, yang aku sedih sekali....................... wahaha. xde la, biar Dia je yang taw. Sebab aku selalu cerita dengan Dia je dalam doa. =) Aku malas nak crita yang bergelar manusia sebab aku da x percaya dengan sesiapa. =) [aku x kan mulakan 'game' kalau kau x mula dulu]


No comments: