Wednesday, June 9, 2010

cuak?!

huaaaahh.ok ok.lelaki sememangnya semua sama.da nama pon lelaki pew kan.aku nak membebel hari ni bukan sebab benda ni berlaku pada diri aku, tp kawan baik aku sendiri ok! da la weh, bagi gurls gurls yang baru naik, <-- untuk aku jugak sbenarnya okeyh! belajar je la weh.. (huahuahuahuahua!! nak gelak puas puas. mcm klakar gila! tapi fakta la tu kan, blajar je la.) alamak, kalau crush tu, xpayah la sentap sentap, lelaki boleh pasang 4, pmpuan lebih dari 4 kan? XD (ajaran sesat.mati aku kalau orang yang 'garang' tu baca) umo baru 16 tahun kan masing2 ni, adeh. =.=" xpayah la nak serius, buat buat main je la kalau nak jugak rasa 'benda benda' (couple?crush?) ni. (aura ayat 'player da kluar) tapi kan weh, betol taw, x payah nak amik serius la weh! tolong la. kawan je, buat mcm biasa. aku pon sama je, single lagi.da azam kan. hidup je, x mati pon xde laki kat sbelah. (sebenarnya ada, tp aku x couple dgn dia pon ok.kawan baik.kawan.) kalau kawan, xde masalah, kalau gadoh besar pon, kejap je sebab hanya la ikatan kawan.x lebih betol x? (bila la nak taubat ni wani!wahahaha.kata pon player kan Faizal?!)

kasimpulannya, xpayah la nak sentap sentap kalau ptos couple ke, crush ke, anggap je ni semua mainan hidup, gula dalam hidup, x caya, tgk la, kau ingat balik pkara ni masa kau bosan, yang kau nangis nangis, sedih sedih masa crush mesti kau gelak sendiri sebab kau akan rasa yang diri kau ni bodoh gila sebab nak sedih + nangis pasal ni. buat buang masa je,. kalau da ptos tu, first, cari kawan yang paling kau PERCAYA! nak luahkan, then buat benda yang kau suka lupakan kejap dunia kau. That's it. buat weh, apa yang aku suruh ni. then, cari kawan baru, x payah la nak gatal2 lagi nak contact dgn dia ok! ('da buang nak kutip balik'?! 'da ludah nak jilat balik'?! amik kau!ayat kureng da keluar.) tolong la jangan cari pasal dengan aku, kawan kawan aku. fine, aku pon bukan la 'baik' mcm kau, 'suci' mcm kau, tp, AKU X MCM KAU YANG BAGI HARAPAN, THEN TINGGAL. stop stop la weh, takut nnti kene pada diri sendiri ok. baru kau rasa mcm mana. aku taw kau baca blog aku kalau pon kau nak nyorok mcm mana pon dari aku.!~ aku da x main kan laki ok. tu semua zaman jahiliah!zaman tgh seronok. sekarang ni, kawan je la k. x payah nak pikir benda benda ni semua. cakap orang,. weh, cermin diri dulu boleh tak? (urgh!please lah!)

I'm DONE wiith it~
Chow! Salam!~

2 comments:

ninie said...

huAH3...akak ske entry ni...besa lah laki..~mulut jer manis....^^,tp dalam hampeh..law kapel ke tak kapel,..ta yah caye 100% sgt deme ney..even kte baek ngan deme...:)

wani said...

taw xpe ok.huhu.
insaf insaf la tu sape yang player ni kan.kne diri sendiri baru taw gigit jari. =.=