Monday, June 14, 2010

T.I.T.L.E

asal sedih no ni doe?!


Sabtu

pergi tiga kerja kawin.naik muak da makan nasi minyak je. =,= adeh.sorry la.tapi memang x sanggop dah!sampai pkol 3 balik parit raja, rumah nenek sebab hari jadi dia.sampai malam.ok, keadaan kat rumah nenek tu, teramatlah bez! adik beradik mak aku da la ramai kan, then, cucu cucu nenek aku pon maknanya ramai la kan.balik rumah sampai pukul 11 lebih.kemas pape yang patut, online kejap, then tido.


Ahad

siap-siap nak pergi JB. pakcik sedara nak kawin.ok sampai sana, lepak2 lama gila.jumpa la dengan sedara-sedara yang dari Indonesia (mcm x percaya kot. bak kata nenek aku, aku ada darah Radin.mcm kelakar, tp fakta.aku ingat dorang kat sana hidup susah.tapi kan, sebaliknya, sebab dorang tu loaded gila! kayass.lantak la.dorang da datang sini, the end of this year, kita yg dari M'sia datang sana kot. InsyaAllah~) dapat, dorang tu peramah habis! aku pon masuk gear 'gonjol' la.nasib aku ada 'gen' peramah kot. ;) memang bez gila.tu la, rasa macam x rugi je tengok crita indon. HAHA at least aku paham la dorang cakap apa.comel! ramai la gak, dalam 10 orang la sedara-sedara tu.balik malam.semua penat, aku pon masuk gear sebagai kakak sulung kemas la pape yang ptot,.lepas tu, lepak habis, terus la pengsan.xsedarkan diri. =,=" (rumah x de bibik ok!)


Isnin

pagi main komp.lepak2, ayah ajak balik Parit Raja. hantar barang (ole-ole daripada ma untuk sedara yang dr Indon tu.) sampai sana, masak2 utk makan petang, buat karipap (currypuff) WAHAHA.aku xtaw korang panggil kuih tu apa.tapi kalau nenek aku yang buat, xde orang dapat beat dia la! sumpah aku cakap! balik petang,mandi, sembahyang, n skarang tengah ngadap komp untuk update blog. DONE!


Selingan =,=

masa ahad malam tu aku off fone~ sebab ada sebab. pagi tadi aku pon on la fone. tgk ada 4 msg.pak long satu, maxis satu, Faizal satu n Amir satu. aku pon bukak la msg Amir dulu. "Wani, on ym" aku tgk tgk msg yang seterusnya.ok then aku tgk maxis bagi apa. sekali, "u have one mscall from 017*******" dalam hati, "no amir! urgen ke la mamat ni suruh aku on ym malam tadi?" aku pon agak sentap jugak lorh.apa je.dengan menggunakan account ms **** aku, tgk page dia.status and mood dia, dia cakap "i'm waiting". ok nak tunggu sape lagi pkol 12 tu?aku la kot.da msg yang aku dapat pon pukul 12 kot kan.dengan rasa bersalah yang menebal dalam hati terus la msg dia, (dia x reply) aku call dia (xangkat) ok, ada la dalam 2 mscall, 2 msg.semua dia x layan..sama ada dia x bgn tidur lagi or mmg dia tgh jammed dengan aku.pukul 1 lebih baru dia reply msg aku.

Dia : Aku ok je la weh,.xpayah nak sentap sangat.

Aku : Haha.takot! lol.mana taw daulat nnti kang.kau sumpah aku x pahal je.

Dia : kan aku dah cakap aku ok je

(ok, aku ada rasa aura aura nak naik angin di situ,.)

Aku : Woh..yela

Sampai malam ni, pukul 9:10 PM dia x reply msg aku lagi.aku rasa mcm sedih gila la kot.huahuahua. T__________T apa je aku da buat?sebab x online mlm td?x paham ke dey?! aku penat sangat smalam!huaaaahh!!stress sangat la weh.aku pon x taw da nak cakap apa.aku anggap dia abang sebab tu aku respect dia kan.sampai masa jadi mcm ni. urh?abang huh? HAHA. entah la.abang la kot. =,="


p/s : aku nak mintak maaf kat kau.n aku x kan ubah status kat ym + fb + blog + ms "i'm waiting too"





No comments: