Thursday, July 1, 2010

For You~

salam~
awak, kalau da datang, jangan la lari.
kalau da datang, janganlah sentap.
kalau da datang, jangan la terkejut.
huaaaah.
hidup ni sebenarnya kene slalu ingat-mengingati.
saya ada kelemahan.
setiap manusia ada kelemahan.
kita semua ada kelemahan.
jom.
saling mengingati.! ;D

...................................................................

to Fariza, Fatin Nabillah, Ainaa, Fatin, Isma, Najaa, Amalin, dan semua rakan-rakan ku, aku nak cakap, yang aku da tak boleh kluar sebab ada sebab.huhu.kalau nak pon, kita tunggu akhir tahun.tu pon kalau boleh.kalau gath, aku mintak maaf sangat-sangat, aku x boleh pergi.sebab ada sebab.aku ada reason yang tersendiri.aku da malas nak keluar rumah.kalau nak, jom lepak kat rumah aku.sentiasa terbuka untuk korang-korang.nak over nite kat rumah aku pon boleh.no hal.tapi, bab-bab keluar, siang-siang aku mintak maaf, aku x boleh. SORRY GUYS~

Aku pernah sayang korang.
Aku masih sayang korang.
Aku akan sentiasa sayang korang.
InsyaAllah.
Doakan yang terbaik untuk kita semua!
AMIN!

No comments: