Monday, July 12, 2010

sedih la weh

aku da macam la orang x tentu arah.
rasa macam sedih gila.
separuh mati, separuh hidup
(asal la ayat mcm nak mati je la wani?!)
sebab ada sebab.
sejak bila la jadi fergile ni?
nak sangat mati tu?
da cukup amal tu?
da siap nak kene tnye dengan malaikat?
da siap untuk jumpa dengan DIA?
huaaaah!
berilah aku kekuatan!
T____T
kenapa mcm ni.
kenapa ending mcm ni.
kenapa kene mcm ni.
da ajak, then tinggalkan aku sorang-sorang.
terkontang kanting.
memang kejam.
konon la orang pandang tinggi, tapi kalau
da mananya MANUSIA,
semua sama je!






*sabar je la Wani.Allah saje nak uji kau tu k.
TABAH!
kesian pujuk diri sendiri
sebab semua orang sama.!

8 comments:

Loves myzaAli said...

wani..be storng tau..Allah sntse ade ngn hamba2 nye :)

+akufobia+ said...

what happen

mysara said...

stiap dugaan ada hikmahnyer dik...;)

wani said...

Loves myzaAli

thanks.tgh strong la ni.huhu

wani said...

+akufobia+

it is juz happened. T___T

wani said...

mysara

setuju.even benda tu buat saya terlalu 'sakit'.

✿ YaYa ✿ said...

sbar wani tau..
wani kan tabah..
keyh??
dah2..
dah buat muka msm cam tuh..
sennnyuuummmm... =)

wani said...

yeah! =))

lebih x?haha.ok je.thanks.