Saturday, August 28, 2010

wootz?

errr.bismillah~

smalam kan, aku x datang skolah sbb kurang sihat.
hari ni, x datang lagi sbb?errrrr. *TEEEERmalas*
SORRY huh.

......................................................................



sekadar hiasan.


skarang ni, terasa MALAS nak kluar rumah rasanya.
*barang raya pon aku je yang x bli lagi*
terasa mcm xde mood betul nak raya kali ni.
sebab?ada alasan yang kukuh untuk diri aku sendiri.
tidak perlu dinyatakan la rasanya knapa ya. ;)
then kalau keluar rumah pon,
sure banyak tgk benda yang ntah hape-hape.
bukan sengaja pon sure mesti ada.
ok, AKU BUKAN ANTI TAPI AKU JUST TIDAK SUKA.
x nafi k, ada satu ketika dahulu, aku pon salah seorang daripada golongan mereka.
owh, rasa mcm x hidup je kalau tanpa seorang 'boyfren'
bila pikir balik skarang ini, owh BETAPA DUNGUnya diri ini.
look, pikir k, pakai tudung tapi berkepit sana sini dengan pakwe korang.

pakai tudung tp bahasa ntah pape.
pakai tudung tp solat x jaga.
pakai tudung tp buat maksiat.
pakai tudung tp buat keje yang ntah pape.

kenapa agaknya kita masih buat benda-benda tu?
muhasabah diri.
heeeh.aku sendiri bukan baik sangat.
belom baik sangat.
no offense ok.
hanya sekadar mengisi masa yang terluang untuk menghapdate blog.
da berhabuk sangat.
skarang da masuk fasa ke-3 kita puasa.
*sedih* sobsobsob.
maksudnya, da nak habis Ramadhan.
jom kejar @ cari malam Lailatulqadar~
good luck guys~
salam.

1 comment:

Nora a.k.a Aira said...

muhasabah diri =) jadilah kita muslimah yang baik kan =)