Monday, October 4, 2010

my life?

haha. gumbira huh? thanks to HIM. Dia da kurniakan one.big.family. untuk kau la wani.*winkwink* HAHA first of all, i wanna congtrz pada team yang wakil M'sia untuk competition F1?ouh, xtaw pon apa yang telah terjadi. SDAR's boys yang pergi. Ralucaf1? heh.wtv laa~ Happy untuk mereka. =) then, shotmix aku da buang. So,kiranya blog ni hanya untuk aku SAHAJA. harap maklum. Nak baca?silakan.but, don't judge me huh. orang yang kenal aku selama 16 tahun je baru boleh judge aku.ada masalah?

messy?! itu la yang terjadi sekarang ni taw x. sakit kepala! dan telah membuat keputusan untuk tinggal di kampung sampai habis final exam. maknanya sampai habis sekolah la.. bila di kampung, xde masalah nak ke sekolah rasanya sebab Cik Ling pon sekolah TIGS jugak. so, hidup boleh control la sikit kot. ada apaapa contact phone ya kawankawan.hanya 'abang', fairus dan atin je yang aku bagi taw pakai mulut sendiri.yang lain pakai blog. =) boleh je kan?

told 'ya, i love u all ouh! HAHA. <--angau overboard? *ngeeng*

abang! i love u ouh! <3 like heaven? HAHA u tooo Kak Ida! 

No comments: