Friday, October 29, 2010

selamat hari jadi!

happy birthday to you la my dear. blog! da setahun tau umur dia. *winkwink* tadi menghabiskan masa membaca segala isi yang terkandung dalam blog ni. dari zaman kejatuhan, bangun, terduduk, tersungkur, masa zaman kegemilangan. adeh. teman dalam kesedihan, kesukaan, ke'malu'an, kemarahan. segala-galanya di sini. tade tempat lain. tempat untuk mengadu, tempat mencurahkan segala-galanya. teman yang tidak pernah menjudge aku even masa tu, aku berada dalam pihak yang salah. dia tidak seperti mereka yang suka membuat andaian pada aku. menjudge aku pada first impression. aku TIDAK suka. yaaaaaaa. life! get a life! breath! bernafas selagi ada nyawa. bersyukur cepat wani! alhamdulillah~ (heaven! love you dear!=my blog!) *winkwink*





*untuk anda yang tidak suka pada 'belog' saya.
tolong bla dari sini.
tak payah nak menyebok.
aku tak pernah jemput kau.
ni je cara paling sesuai untuk 'menghalau' anda.
dengan cara baik tak nak jalan.
guna cara kasar.
that's it! 

No comments: