Saturday, October 9, 2010

uhuh?

Apakah? Aku x taw kenapa Kak Ida tu benci sangat dengan kau bang. Yang kau pon sama dengan je dengan dia. Satu kepala ferum, satu kepala diamond. Macam mana nak damai? Api lawan api, sape nak kalah? Sape nak menang? Hailaaa bang, akak, x paham aku. Sorang cakap lain, sorang lagi cakap lain. Mana satu yang betul? Aku yang dengar ni pon macam apa je. Malam hari tu, Kak Ida call da la kene dengar dia membebel. Naaa, aku x kisah pon rasanya. Malam tadi abang call, kene dengar dia membebel jugak. Bagui le tuh, dua-dua membebel dengan aku. Hahahaha. Kelakar pon ada rasanya, sebab macam apa je korang ni.


*moga cepat-cepat la korang berdamai. AMIN~

3 comments:

Said Saiful Fazli said...

tumpang lalu... cantik blog ek

einaz shah rizal thomas said...

haiy owner belog yang cute miut.
nice to see your blog.

:)

wani said...

Said.

thanks! =)


einaz.

thanks dear!nice to know you too. =)