Monday, November 22, 2010

sedih la seyh!

nak cari sape ni?
hahahaha.
abang kau SPM wani.
tak kan nak kacau dia jugak?
Mana boleh aku spill benda besar dengan orang sesuka hati?
dengan amir je aku berani.
Dia SPM wani...
berapa kali nak kene cakap ni?
100000 kali boleh?
HAHA
kau buat lawak lah syal.
syal?sial?
cantiknya bahasaaaa.
well.
T-T
simpan je kot sensorang.
makan dalam nanti weh!
biar makan dalam daripada sakitkan hati orang yang kita sayang?
biar makan dalam daripada sedihkan hati insan yang bergelar sahabat?
woooooooooh.
hebat kau berbahasa malam ni?
well, you know me. xD
end.

No comments: