Friday, November 19, 2010

tade mood!

apa yang kau dah buat lah wani?
huh?
????????????
pikir pakai otak bukan pakai kepala lutut!
marah diri sendiri?
ada lah 90%.
lagi 10%?
marah amir dengan ida.
huh?
tengok lah diri masing-masing!
aku dah tak taw nak cakap apa.
depresssssssssss sangat.
pagi tadi tak larat nak bangun sebab malam tadi la.
hal dorang. T-T
kenapa kene pikir?
bukan hal kau!
dorang akak and abang aku.
sejak bila eh?
sejak aku panggil dorang akak and abang.
again.
aku tak kisah je kalau nak dengar dari dua-dua belah pihak.
sumpah aku tak kisah.
masalahnya, aku pon macam tak paham.
hesh!
yang penting lah babe,
never spill this to anybody.
yakin?
I'Allah. I won't.
akan menjadi new wani eh?
yup!
manusia yang susah nak percayakan orang dan tak kan spill apa-apa dengan sesiapa pon.
deal.
case closed.
end.

No comments: