Friday, April 8, 2011

tidak perlulah begitu sehh

perasaan apabila diperlukan dilayan bagaikan menghusung emas yang penuh dalam guni dan apabila tidak diperlukan lagi, dibuang bagaikan sampah yang yang berbau dengan begitu busuk sekali. Tu lah yang aku rasa sekarang ni kott. HAHA. Rasa sedih? Bolehh laah. Rasa nak mencurah-curah air mata? Boleh lahhh. Sekarang ni perasaan berbaur. Tapi seriously, even orang tu buat salah sikit je pon aku rasa mcm dah kecik hati "Sejak bila wani dah tak boleh bawak bergurau ni?" Sorry ya cik abang, jawapan tak ada dalam skema, so tak taw nak jawab apa. Pernah tak korang tengok pape VD pon, walaupun feel sikit je korang dah menangis satu baldi? Tadi aku tgk crita Glitter. Sumpah crita tu best sebab aku tersentuh dan aku ngalir kot! Sebab sedih gila. Sebenarnya hati hiba sejak hari isnin lagi. T____T *bersabarlah hati*





"May God Bless You ouh Wani"
END