Friday, May 27, 2011

AKU RASA BERSALAH DENGAN KAU

Sumpah bukan aku yang nak kelas tu (Y_Y) Tapi nama kitaorang yang dapat semua cikgu-cikgu yang cadangkan. Bukan sorang tapi ramai cikgu. Responsibility sangat besar aku rasa sesiapa yang involve dengan kelas tu. Babe, aku tak taw la sama ada kau pissed off dengan aku ke hape. Tapi masa Cikgu Muniza tanya aku "Kene panggil tadi sebab kelas Ibnu Sina ya?" aku nampak obviously muka kau berubah. Maafkan aku doe. Aku bukan tak nak bagi taw kau tapi aku rasa bersalah tahap giga. Sumpah aku tak taw pape pasal ni. Masa balik aku sangat terasa yang kau tak nak layan aku. Kot. Aku nampak and aku rasa. Kalau kau baca pon la post ni, sumpah aku tak taw pape pon pasal ni anddd aku pon berharap yang kau ada dalam kelas tu T_________T *ikhlas* kita sama-sama nak kelas tu kan? Huaaaaaah. Stress! Aku tak nak kau cakap belakang pasal aku. Aku betul-betul mintak maaf. Real punya. Bapak aku kata pemilihan kelas tu berdasarkan mereka yang perlu dibantu dan dia kata lagi mereka yang tak dapat sebab mungkin sekolah dah nampak kau dari awal yang kau memang boleh dapat straight A's.

(Balik tadi masa sebelum makan Fira ada buat salah dengan aku. Aku rasa benda kecik je. Dia makan rojak mcm tak ingat orang belakang. On the dot aku bangun, masukkan kerusi dan naik atas dan membatalkan niat makan. Masuk bilik dan menangis semahu-mahunya. Walaupon perut lapar tapi aku rasa aku dah tak tahan dengan apa yang tengah berlaku. Give me some space and i'm really sorry.)

aku berasa tertekan and i think i need them 
(Family, Fira, Apiz, Amir, Pak Long, Maklong to cheer me up)
*in a bad condition*
-END-

No comments: